Welcome

lihat lah blog ku yang simple ini...



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

INILAH AKU...

INILAH AKU...

Rabu, 24 Disember 2008

setahun suda...

Dicatat oleh jue204 di 12:52 PG
bln disember ni cukup setahun aku di parit buntar ni..buat pa kt PB ni???
aku d posting kan oleh KPM tuk bekeja d sni la...bersyukur sgt dgn rezki dr DIA.
berkat kesabaran aku masih d sini...

1 ulasan on "setahun suda..."

KakiAyam on 28 Januari 2009 pada 7:17 PG berkata...

Ok la tu ckg. Parit Buntaq nie so far ok. Saya dilahirkan di sini dan membesar di sini. Cuma yang ada sikit beza skrg nie dah ramai mat bangla,mat vietkong,mat indon dan macam2 lagi mat la kat sini. Mat Rempit dan Mat Pit tu biasala..anak tempatan. Tapi so far.. life kat sini syok. Barang pun tak la mahal sangat. Cuma kedai makan saja tak dak yg power sgt. Kalau pagi..saya biasa breakfast kat kedai nasik kuning depan panggung kapitol. Kedai yg dalam kapitol tak la pulak saya try... tak da chop halal JAKIM.

Catat Ulasan

 

permulaan baru Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez